Ansamblul activității psihologului școlar cu copiii din grupul de risc (sesiunea I) – CPSP

Ansamblul activității psihologului școlar cu copiii din grupul de risc (sesiunea I)

Pe data de 22 noiembrie 2018 în incinta Instituției Publice Liceul Teoretic „Olimp” s-a desfășurat seminarul instructiv-metodic pentru psihologii școlari  „Ansamblul activității psihologului școlar cu copiii din grupul de risc (sesiunea I)”.

Organizatorii seminarului și-au propus să sistematizeze acțiunile psihologului școlar în lucrul cu copiii din grupul de risc prin familiarizarea psihologilor cu actele normative privind copiii din grupul de risc și elaborarea unui program de intervenție psihologică pentru acești copii.

În mesajul de deschidere Maximenco Lilia, șef-adjunct, CPSP, a subliniat importanța reexaminării activității psihologului școlar cu copiii din grupul de risc. Vasic Elvira, directorul IPLT „Olimp” a povestit despre instituția, în care s-a desfășurat seminarul, momente istorice, realizări și planuri de viitor. Despre activitatea sericiului psihologic în IPLT „Olimp” a relatat Andrușoi Anna, psiholog școlar în instituția sus-numită.  Coraberu Larisa, psiholog, IPLT „Universul” a analizat actele normative privind copiii din grupul de risc.  Moisei Ludmila, psiholog, LT „Alexei Mateevici” a venit cu abordări practico-teoretice ale elevilor din grupul de risc.

Atelierele practice au fost moderate de psihologii: Maximenco Lilia (CPSP), Iliciuc Alina (Liceul de Creativitate și Inventică „Prometeu-Prim”), Coraberu Larisa (IPLT „Universul”), Lozan Ala (IPLT cu profiș de arte „Elena Alistar”), Luca Maria (LT „Vasile Alecsandri”), Taran Inga (LT „Mircea cel Bătrîn”), Kaciurovskaia Natalia (LT „Dmitrie Cantemir”), Ciobanu Iana (CPSP), Moisei Ludmila (IPLT „Alexei Mateevici), Bezer Natalia (LT „Petru Zadnipru). Moderatorii au propus participanților să analizeze câteva studii de caz în baza algoritmului „Edificiul caracterului”. S-a  discutat în grup despre fiecare aspect al caracterului, apoi au propuș pași concreți de soluționare a fiecărei situații.

Leave a Reply